2010-05-26

مفارش لاسيه من صنع ايدي



مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي

المفرش ده بسبوسة اتعلمت فيه شبكت الكردون وعملت الفستون وكانت هي المرة اللي عملت

فيها حاجة مفارش لاسية ايدي وأنا عملت الوردة اللي في الوسط كل واحد ياخد حقه

مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي


مفارش لاسية ايدي

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

بسم الله ماشاء الله

ممكن باترونات للمفارش ؟؟؟

دمتي بسعاده ابديه

koky يقول...

اهلا بيكي حبيبتي

الحقيقة اللاسيه مالوش باترونات

اذا حبيتي تتعلمي أنا هاعمل دورة ان شاء الله

لو حبيتي تشتركي قوليلي

مرة أخرى شرفتيني

غير معرف يقول...

شغلك رائع انا يشتغل بقالي 10 سنين بس للاسف مش لاقيه صور جديده الي عندي الورق الأزرق القديم اتبهدلو من الشغل ممكن تقوليلي اشتري منين جديد انا من القاهره شكرآ